blir hög av att träna

efter 1 timmas intensiv pass med Pt och ett triatlon (rodd,cykel,springa)
så är jag lyckligare än vanligt.

passet började med motion i trappor med 5 kg hantlar.. dock klagade jag lite på den låga vikten.. han tror att jag e så svag =)springag upp o ned för 5 trappor lite.. jägar vila(ben övning) så var jag lite trött..

det sjukaste jag har varit med om var idag på träningen då jag mattade ut mina biceps och triceps ..och skulle avsluta det hela med armhävingar.
matt i kroppen gjorde jag mej redo för lite armhävnigar.. bi effekten av ca 15 min intensiv bi&tri övingar gjorde att jag föll platt till golvet.. ptn bara skrattade
jag e envis så ett försök till gjorde jag men föll platt mot golvet .. det var en underlig känlsa att armarna bar vek sig.

innan en övnning ska man sätta upp ett mål om hur många tex dipps man ska klara.
då målet är nått så händer det ngt i min kropps trots att jag e oftast helt slut så .. skjuts det in extra energi och jag bara fortsätter  långt förbi målet. hmm lite knasigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0