nunna för en dag

dagen började lite darrigt men avslutades med mycket skratt!.
på mitt jobb säljer vi olika oljor bland annat valnötsolja.. såg en liten pöl under glas flaskorna(dom hänger i ställningar på väggen, och så tappar man upp kundens val av olja) i morse. men torkade bort den..
men sen lite senare så rann det lite mera så jag skulle bara skruva fast tappnings slangen heheh
o ostället för att skruva fast så gick hela anordningen sönder och ut sprutar valnötsolja ca 5L
får lite smått panik o stoppar in fingret i hålet men det gick bra men där kunde jag inte stå hela dagen. så jag släppte hålet. och allt sprutar i mitt hår springer och hämtar en skål den blir överfull =)
så kan det vara att jobba på oilandvingear
men jag kunde inte gå hem så jag fick jobba med flötit hår, men jag var dock duktig o förklade för alla kunder varför jag var så fet i håret..
väl hemma ingen så ska jag nu skrubba kroppen o ladda för morgondagen som jag ska tillbrinag i alsike kloster.
en drömm till går i uppfyllelse ne måste skapa lite nya drömmar som man kan drömma om

vi får se om der blir mera bloggande men kankse blir nunna på heltid






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0