kärleken bakom maten,

ja då har  man varit redit duktig idag, klockan  ringde vid sju och man skulle upp o tvätta, med tvätt i maskinen, mat i ugnen åka o handla jag förmiddagen är fullsatt.
mina vönenr camilla o jess kommer över på lunch,
har gjort heltekt kyckling med klyftpotatis, hoppas det blir bra.
matlagning är ett av mina stora intressen, tror att det är lite genetiskt mormor var kokerska, .
men det är en lite jobbig sak med att älska att laga mar det är att när man blir hembjuden till vänenr så blir som så nervösa o lite oroliga för att jag ska äta "experten".
men sanningen är att jag älskar att komma till vänner och äta vare sig det är köttfärsås o spagetti eller wallenbergare.
när man e lite e mat svängarna så vet man vilken tid det tar att laga mat, kärleken bakom maten.
planering, recept sökande mm.
så nu ska jag vidare till köket och inspektera kyckligen,
hoppas dom överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0