hemma hos syster yster

efter jobbet igår så åkte jag till stockholm, för ett personal möte för sthlm butiken.
sen så var det bowling som gällde första roden vann jag med 50  poäng men sen så gick det bara nedåt.
det hela slutade men att jag kom på tredjeplats, förlorade med 200p ca.
jag e inte bitter som min medtävlande sa : vi är duktiga på annat.
min chef e så gullig hon hade köpt vin till alla men till mej hade hon köpt en flaska alokholfritt bubbel. så fint att hon tänkte på mej.
idag har jag och syster en hel dag med barnen, vi ska på ponnyridning och besöka gröndals shlm statsmission för övrigt den största i sthlm !! syster e så bra att hon planerar in sådana aktviteter.
köpte lite presenter åt barnen hallo kitty såklart, väntar med  förväntan då det ska startas en sån butik i uppsala =)
nu ska man bli lite mera social igen lite mejk i ansiktet o lite fix o trix i håret så e man redo att möta världen.
jag älskar mitt liv just nu, det är  just som det ska vara, lagom krånligt för att det ska vara utmanande.
ser fram emot min ny roll i butiken, styra o ställa lite ska bli en snäll men ordentlig chef.
som e tok pepp jämt.
ronni min syrras kille e så händig vilken karl har varit uppe sen tuppen o fixat, vilken kap hon har gjort o laga mat kan han me göra.vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0