en intensiv helg

nu e man hemma i Uppsala igen, har haft en toppen helg i stlm man få passa på att åka bort då man e ledig.
har haft kvällen för mej själv, lite tomt utan min gamla roomie Annelie.
vad jag älskar mina syskon barn,
 ihelgen var jag hos min syster o man och barnen wilma dara dom e sånan bus frön kan jag verkligen säga.
 men den mysigaste stunden e på morgonen då wilma  e lite tröttis och kommer ner klampandes för trappan.
o knackar försiktigt på dörren och stannar i dörr öppningen o ler.
sen så smyger hon ner o lägger sig brevid mig, och vill prata o busa.
såå mysigt, sånna stunder ska jag hålla fast vid.
lyssna lite på sonja alden oj va låtarna hon skriver e lite sorgliga , sådär kärleks sorgliga
ne nu får jag lyssna på ngt mera pepp som ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0