en fullpackad dag

då var denna dag slut, hann med en hel del, friskis passet..
ja det var en upplevelese kordinationen var inte den bästa men kul hade man iallafall,
tränings verkeb lär komma imorgon =)
imorgon är min sista dag i jkp på redit länge, få c hur det kommer att kännas,
ska maxa dagen fika med kompisar hela dan =)


/Am


dagens roligaste fel sägning av mej var då jag skulle förklara för en vän hur vältränad/(fit på engelska) min dag hade varit..med friskis pass o långpromenad 50 min
- citat annamaria
nu e jag så fit.. nu ska fortsätta på mina stora fitta dag....


oj va kul de kan vara att säga fel ibland

Kommentarer
Postat av: jessica

hahhaha! Ja den felsägningen var klockren!

2009-09-01 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0