dagens varnande ord .. Panini!

började dagen med att inte orka gå upp snozade 50 min.... inte bra
senså städa lägenheten lite för fick lära mej ngt vist av en vän.. ha alltid hemmet städat på söndagar så man kan bjuda hem folk!
efter av slutad gudstjänst pasorn predikade om att vi ska vara tacksamma... kom o tänka på min lägenhet oj va tacksam jag är över den TAAACk gud fö den!

vidare till panini en "rastaurang" i city vet inte om man kan kalla den för en restaurang egentligen skulle kunna kalla den för skolmatsservering så illa är deras meny.
helamenyn består av halvfabrikat.
beställde revben 500 g.. det var nog i särklass det sämsta jag någonsin ätit, torrt nå så i norden!
lite sallad fick man till så lite att jag bad om mera ..
har alltid varit lite skeptiskt till panini pga deras meny men nu besannades mina fahågor ...
dom älksar definitivt inte mat och har ingen passion för det dom gör
en redi kock skulle inte  halvfabirkat mat som grund för en hel restaurang
men sällkapet var toppen
..
enligt menyn på deras hemsida skulle rebenen serveras så här..
men så var inte verkligheten!
antagligen var det som jag fick på tallriken typ gårdagens,,, ne ush o fy aldrig mera panini om dom inte får mera passion igen, passion för maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0