dagen då jag hade en dotter

var i sthlm o hälsade min syster och familj, som moster så ska man leka ständigt med syskonbarnen. vilket jag gör med glädje.
vi tog en liten turist tur i sthlm o hamnade på slottet, färdigfikade o på väg hem så gick vi förbi en polisbil,
vilket moster tyckte var kul och beslutade att systerdotter skulle hälsa på kontaplarna..
så lilla flickan fick sitta i bilen o jag började småprata med poliserna o så ne systerdotter var färdigsutten i bilen frågade ena kontstapeln sysyerdottern: kanske vi ska fråga mamma om hon vill sitta i bilen, polisen ler mot mej och säger men du kanske har åkt i baksätet redan? men deet behöver vi inte prata så högt om.
jag tyckte att det var så kul att dom trodde att det var min dotter så jag lät dom tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0