underbara söndag

på söndagar är jag extra fåfäng bara att inse det. det beror på att jag jobbar 6 dagar inveckan just nu o hinner inte vara "stylad" under arbetsdagarna.. eller rättare sagt snygghet inte prio ett på mornarna,,
men så kommer söndagen o man e helt ledig från jobbet och vill vara lite extra piff.
men det hela slutar konstant med att man rusar ut ur huset tittar på klockan
e optemist o tror at tjag kan gå till kurakn på en kvart .. (normalt tar det 35 min)
ville inte cyckla man pajar ju frisyren,, ush s hemskt att man tänker så men men ¨
går med raska steg mot kyrkan träffar några bekanta o dom ska ta bussen.
 för er som inte vet så bor jag ca 3 hållplatser från kyrkan..
så idag med stylat hår o allt så tog jag bussen.
jag e statsbo nu ..

åt mat på gränby centrum spegetti carbonara..
fika på cosmo
efter häng hos en kompis med ett fantstiskt kök.. stort luftigt längtar tills den dagen jag köper hus!!
kök-STORT
badrumSTORT
tomt-GIGANTISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0