stressiga morgondag

ska till sthlm o jobba imorgon, fast först ska jag jobba i uppsal 1.45 min sen så ska jag till stor stan.
läste lite om olika stress symptpmer..(hur d nu stavas)
-glömmer saker(senast idag insåg jag att det är röd dag=stängt i butiken)på lördag..
-tappar saker
gör sig illa- typ gårin i saker kan inte beräkna avståndet mellan vägg och mig
-är klumpig-bankade sönder vägg klockan på jobbet- tejpade fast mitt finger
- stavar illa
-tappar hår
-mår illa av att äta
-vill inte äta
-ryggen e lite ledsen
-sover dåligt
-svårt att somna- låg i sängen va 2 timmar igår o tittade i taket

jag borde varva ned lite
leva bör man annars dör man
jag uppfyller alla punkter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0