gårdagen har satt sina spår..

vakande 12,15 med huvudvärk och en stel nacke.. vilda nätter ingen för mej längre jag har blivit gammal!
men nu ska jag försöka fylla min helt oplanerade dag. hm
lite lunch sen så kankse snygga till mej lite för en sväng till ikea.
under gymnasiet så hade jag o en killkompis som tration att alltid gå på ikea då vi sågs, d var ljuva stunder det.
men sen så fick han flickvän och blev onåbar.. haha

mina föräldrar ska på födelsedags firade för ngn sångare målle lindberg tydligen redigt bra enligt dom
så kvällen blir nog hemma o kolla på körslaget är laddat att rösta !!! på team Caoline af Ugglas så klart!

ne nu e kl snart två jag sitter i mys kläder o undrar fortfarande vad man ska hitta på

/AM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0