gå med du också

biter du på naglarna? trött på dina ovana? vill bryta ett dåligt mönster?
idag startas stöd gruppen för dej som vill sluta bita på naglarna.

vi ska ge varandra tips och råd, ge varandra stöd i jobbiga frestande stunder.
tillsammans ska vi bli starka nog att sluta med våran ovana.

idag är förändringens dag för alla nagelbitare.

själv har jag inte alltid biti på naglarna, men vid stress och oreda i livet så faller man tillbaka i bitar träsket.
jag har analyserat mig själv varför jag biter på naglarna orsakerna är.

1. stressad

2. tar inte egentid att ta hand om mej själv så som att måla naglarna, ta ett bad

3. nervös för ngt nytt som komma skall

just nu så infriar jag alla dessa punkter så bitandet är en katastrof..

kommentera inlägget om du vill vara med i stödgruppen "sluta bita på naglarna"

skriv tips o råd dela med dej av erfarenheter

 

/Anna-Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill vara med biter oxå bara ibland!

2009-10-08 @ 00:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0