beskydd

ikväll hjälpte jag till i kyrkans cafe/coffeshop ställe..
satt på ungdoms samlingen i kyrkan  ikväll, före jag skulle hjälpa tiill o göra kaffe,tänkte tanken oj tänk om ngn blir brännskadad..
bad en kort mini bön om beskydd från bränn skador.
ca 45 min senare fyller jag en glaskanna med kokandevatten (en sådan man ställer på värme platta.)
när jag just skulle ställa den på värme plattan sprack hela kannan o kvarn blev hantaget i min hand.
jag fick inte en droppe vatten på mej!
men tänk om den hade spruckit 1 sekund tidigare då hade jag fått allt på mej.
o det kunde ha slutat redit illa

glöm inte bort att änglarna finns att dom är här för att se hur vi har det..

att be mini böner, hjälper !!


//Am
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Östergren

Underbart!! Gud är god!! Sen är det alltid skönt att få bekräftat att det var den helige ande som manade till bön :-) Skönt att du inte gjorde dig illa!!

Kram kram!!

2009-10-29 @ 08:32:57
Postat av: David t

2009-10-29 @ 10:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0