2 månader kvar till jul!

visst blir man lycklig! åt årets första lussebulle , mm snart jul.
har äran att jobba i butik så det blir redi jul känsla för mig så man spelar julmusik under hela december
ikväll så saknar jag min familj som e typ utspridd över hela landet. jag har så underbara syskon som jag inte träffat på länge.
dels beror saknadenjust i kväll på att jag umgicks med tre grabbar i kväll, och jag har tre bröder..
Varför ska en familj vaa så utspridd det är så sorligt växsjö, jönköping, stockholm.kunsängen dalrna östersund..
jularna när man var barn.. som får man aldrig tillbaka tyvär men jag skulle vilja ha en jul med hela familjen innan jag dör.
det ska bli min sista önskan som jag visste att jag skulle dö snart, att hela familjen var tillsammans.
 men om jag dör imorgon så får jag aldrig vara med min familj, ne usch så deppigt.
men till dagen man gifter sig så får man ju träffa alla, men om man aldrig blir gift då?
då ses väl man på begravningar om inte det är ens egna begravning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0