snart jul det firas med julmusik

har haft en såå mysig helg inflyttnings fest hos en kompis, pizza på stan.
tog ett bubbel bad och lyssnade på julmusik,
snart så kommer en kompis och ska kolla på film.. kompisen väljer så det ska bli spännade o se va det blir  för ngt.
börjar lite senare på jobbet imorgon det ska bli skönt med sovmorgon!

ser fram emot julen i år trots att jag jobbar julafton ...
men jag ska nämligen fira med min syster för första gången i mitt liv!! å så har dom ju två barn s¨julen blir lite mysigare md barn!
på julaftons morgonen så ska en kompis komma över så ska vi äta lite julfrukost och läsa julevangeliet. så själv kommer jag inte att vara på morgonen iallfall=)

/Am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0