över social=)

har haft en mkt bra helg, besöket från småkand var så underbart. vissa vänner är speciella, dom finns alltid där även fast man inte pratar jämt i telefon .. eller ses ofta..
man e så goda vänner att man skulle kunna vara systrar. tack mimmi du är så bra love you!

så jag har inte haft en ensam stund på hela helgen me like!

det känns så konstigt att jag ska flytta ur en lägenhet så jag beställde från gud..(se gamla inlägg)
men det är tid för förändring! nästa år smäller det året med guldkant!

det värsta med att ha varit så social hela helgen är att .. man blir så tom under hela veckan. man bara längtar till att det ska bli helg igen.
att vara social har sitt pris: jag är beroende igen ..av vönner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0