imorgon ska jag ta i tu med fobier

har bokat tid hos en manlig läkare .. och ska gå dit själv.
det känns läskigt och obehagligt.
sjuksköterskan  jag pratade med sa att mitt obehag var bara en känsla...mkt rätt


 förra besöka för ca ett år sedan  ... det var som att all skräck kom samtidigt.
för att överhuvudtaget klara av besöket så föjde en kompis med .
hon satt med mej i väntrummet. jag var glad för att all personal som jag såg var typ gamla tanter.. jippie tänkte jag ..
men schi fick jag för det
min vän började fnissa. jag förstår inget, en vit rock sveper förbi och jag hinner inte uppfatta ansiktet.
sen så vänder vita rocken tillbaka. hjärtat slutade nästan att slå
jag tänkte d e inte sant
1. manlig läkare
2. ung läkare och nyutbildad
3. snygg läkare(tok het)
4 måste ta av sig kläderna under besöket

jag fick nästan panik
försäkte övertala mej själv att det var assistenten som skulle hämta mej ..
men d var inte redigt så.
det hela var mkt pinsamt och jag hade nästan hjärtstopp i 35 min.

väl klar med allt och ett återbesök inbokat, så lämnar jag motagningen med min vän.
väl inne i hissen så bara skrattar jag .. varför varför  en snygg läkare ca 25 år????
dålig karma?

haha får se hur morgondagen slutar



inget sällskap denna gång men nu har jag lite mera mod ialla fall.. läkaren hade ett gubb namn så det bådar gott

Kommentarer
Postat av: David T

Jasså mc dreamy jobbar där :)

2009-11-30 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0