snart är 2009 över

jag är just nu hemma hos mina föräldrar. allt blir nästan som vanligt.
vakande vi kl 10 smög ner till mina förädrar år frukost i deras säng
jag kände mej som en liten annamaria.
några gamla vänner var o hälade på idag.
huskvarna är inte mitt hem längre uppsala är det nu.
saknar dessa stunder som jag hade med mina vänner för.
bus konstat film tittade och pulka åkande.

men nu har man gått vidare i livet och man har nya vänner
visst är det löäskigt att man kan bara avskriva vissa realtioner.
man avslutar dom för att ge plats åt nya

alla goa vänner i uppsala saknar er massor


till mina vänner i jkp ni är saknade för alltid i mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0