tills döden skiljer oss åt....?

tre av mina gamla vänner har genomgått skilsmässa i år.
det är lite konstigt, jag var med från början och fick se kärleken börja gro,
och sen så tar den slut, är inte så insatt i exakt alltsom rör deras skilsmässor men det känns så sorligt.
alla tror på kärleken dagen då dom gifter sig.. men äktenskap idag verkar vara mycket mera krångligt nu än förr.
eller ger man upp  för fort , eller  finns  det frestelser mera tillgängligt nu?
man vill ju att kärleken ska vara för evigt , inte dö ut efter fyra år av äktenskap.
gillar lena philipssons låt : kärleken är evig då vi e tillsammans.. inget är större än det här..
men många tankar i huvudet ska jag nu försöka sova



Kommentarer
Postat av: OliZ

Jag håller med. Tråkigt det där. Man tänker nog annorlunda nu för tiden.

2009-08-27 @ 13:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0