sista söndagen i huskvarna på länge..

nu räknar man dagarna, timmarna snart är tiden i huskvarna över och man ska flytta till uppsala igen.
dagen började med gudstjänst och sen vidare till ett taco hak i jönköping och sen så vinkade  jag av lizz, det var så sorgligt nästan så att man grät, vi får inte ses förren i januari. hon rymmen till taiwan.. men sin man.
imorgon måste jag packa allt bara måste även fast det är så tråkigt, men sånt är livet.
mitt rum ät ett kaos kartonger  över hela golvet.

kinappade jessica så hon ska sova över i natt. våran sista natt.
hoppas på en trevlig morgon dag dagen börjar nog vid nio så man hinner packa allt innan kvällens aktiviteter.=)
ska kika in till våran gulliga granne och fixa lite stämplar.. till lite kort som ska användas framöver.
på torsdag gåår flyttlasset yeahh
nu ska jessica o jag sova =9
om vi kan... jag  har nu hickat i 35 minuter det börjar bli lite tröttsamt kan man säga

vi hörs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0