JAG SKA "GÅ" I KLOSTER

Äntligen fick jag samtalet jag väntat på av en så go äldre dam.
har arbetat på en kursgård under året och en av mina hjälpredor i köket brukar åka till ett kloster varje höst och hjälpa till.
så idag fick jag samtalet nu ska jag till ett kloster och hjälpa till att ta hand  om årets äppelskörd.
jag längtar dit. jag har länge drömt om att få vara på ett kloster o hjälpa till.
jag facineras så av deras sätt att bo o leva, bön och tystnad. om brsöket går bra så kan jag tänka mej att bo där ett tag en helg eller så.. det vore underbart jag, gud, och nunnor bättre kan det inte bli
jag vill ha deras passion, kärlek för livet med kristus
snart så bär det av ska skriva ett litet reportage om det hela och inspirera er alla

/nunnan


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh ska du! Jag vill me=)

2009-08-31 @ 23:11:08
URL: http://jesica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0