imorgon ska vi på tant rally

ja då ska man inväg till shoppingens näste g-kås/ullared.. man är förväntansfull och glad för imorgon ska man shoppa allt man kan behöva för några år framöver.
listan är lång shopping skorna är putsade outfiten utvald för denna jäktade shopping tur.
det blir  kjol (lätt att ta av o på )
skor utan snörning(smidaiga att ta av)
tröja med knappar så slipper man paja frillan hela tiden då man ska prova tröjor.
hår toffsarna är redo. löst hängade hår kan skada framfarten i varuhuset risk för kvävning. då man springer i gångarna o håret kan glida ned i halsen.. det vill man inte vara med om
plånboken laddad med fem kronor(så man kan köpa en tunnbröd macka och läsk i retret rummet i mitten av varuhuset) då man helt förlorat suget för shopping o behöver uppmuntras lite
lite små tips bara
min pappa ska följa med det är jag stolt över män som gillar shopping är få, pappa är toppen !!
så vi höres imoorn kväll då jag summerar dagen för er

/A-m

Kommentarer
Postat av: Sessie

hehe, då är han lika galen som min pappa

2009-08-26 @ 00:48:39
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0